خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

کدام کاتر پلاتر را خریداری کنیم؟

gfxdownload.ir
625
0
کدام کاتر پلاتر را خریداری کنیم؟

کاتر پلاتر دستگاهی همه کاره ای است که با آن می‌توان پروژه‌های متنوعی را اجرا کرد. طرح‌های روی پارچه، لیبل‌ها، استیکرها و خیلی چیزهای دیگر را می‌توان در مدت زمان کوتاهی ایجاد کرد و با دقت بالایی برش داد. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از این دستگاه‌ها وجود دارند که بسته به نیازهای افراد قبل خریداری هستند؛ اما خیلی از افراد دقیقاً نمی‌دانند به کدام کاتر پلاتر نیاز دارند! به همین دلیل در این بررسی ما به شما کمک می‌کنیم تا دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

کاتر پلاتر چیست؟
ممکن است از خود بپرسید: کاتر پلاتر چیست؟ این دستگاه هم نقش چاپگر و هم برش دهنده را ایفا می‌کند. بنابراین، کاتر پلاتر می‌تواند روند چاپ و برش آثار چاپی در یک زمان مشخص انجام دهد. کاتر پلاترها تصاویر خطی که در نرم افزارهایی مانند کورل ایجاد شده‌اند (CorelDRAW) را به صورت برش بر روی کاغذ منعکس می‌کند تا طرح‌ها برای کاربر قابل جدا شدن باشد.

کسب و کارها مختلف از کاتر پلاتر برای مدل سازی و سپس برش مدل مورد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال هنگام چاپ تی‌شرت‌های شرکت یا ایجاد حروف و نقوش خ برای ویترین مغازه‌ها یا وسایل نقلیه شرکتی و بسیاری موارد دیگر می‌توان از کاتر پلاتر استفاده کرد. این دستگاه همچنین برای تولید هدایای تبلیغاتی مانند استیکرها، نمایشگرها یا کیسه‌های چاپی استفاده می‌شود. کاربردهای کاتر پلاتر تقریباً نامحدود است.

کاتر پلاتر چه ویژگی‌هایی دارد؟
برای خرید کاتر پلاتر با بهترین قیمت باید به ویژگی‌های دستگاه مورد نظر خود به شرح زیر توجه کنید:

انتخاب نوع کاتر پلاتر
در بازار دو نوع کاتر پلاتر وجود دارد. مدل‌های ایستاده کاتر پلاتر به صورتی است که تیغ آن در عرض رول حرکت می‌کند و عمل برش را به صورت طولی انجام می‌دهد. این دستگاه توانایی برش طرح‌های پیچیده را دارد. نوع دیگر کاتر پلاتر به صورت تخت است. این دستگاه با یک میز بزرگ و تیغ متحرک کار می‌کند. این دستگاه نسبت به کاتر پلاتر ایستاده دقت بیشتری دارد و همچنین، محدودیت‌های کاتر رولی را ندارد.


قدرت فشار تیغه
یکی از عوامل مهم در انتخاب کاتر پلاتر مناسب، قدرت فشار تیغه است. هر چه این فشار بیشتر باشد، امکان برش ورق‌ها با ضخامت بیشتر وجود دارد. مهم در زمان خرید دستگاه به توان و قدرت تیغه توجه کنید. انواع کاتر پلاتر برند سوما که ساخت کشور آمریکا بوده و در ایران بسیار پرطرفدار هستند، بالاترین کیفیت تیغه و قدرت واقعی را ارائه می‌دهند.

عرض و عمق برش
دستگاه‌های کاترپلاتر عمق‌های مختلفی را برش می‌دهند. انتخاب عرض و عمق برش به نیازهای شما بستگی دارد. برای مثال، برای دفاتر خدمات چاپی به یک عرض و عمق نیاز است و برای کارگاه‌های تولید لباس نیز عرض و عمق متفاوت خواهد بود. هنگام خرید کاتر پلاتر سعی کنید عرض و عمق دستگاه مورد نظر خود کمی بیشتر نیاز خود انتخاب کنید. با این کار می‌توانید کیفیت و دقت برش را افزایش دهید.

موتور درایور
موتور کاتر پلاتر در دو نوع استپ موتور و سروو موتور موجود است. سروو موتورها به دلیل صدای کمتر و دقت برش بالاتر نسبت به موتورهای استپ، قیمت بیشتری دارند. اگر به دنبال کارآیی بهتر هستید، موتور سروو بدون شک بهترین انتخاب خواهد بود. شما با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید بالاترین کیفیت دریافت کنید.

سرعت پردازشگر و رم دستگاه
مقدار رم دستگاه و سرعت پردازشگر رابطۀ مستقیمی با کارکرد صحیح و روان دستگاه دارد. بنابراین هرچه مقدار رم و سرعت پردازشگر کاتر پلاتر بیشتر باشد، عملکرد دستگاه سریع و کارآمدتر خواهد بود. هر برند تولید کننده دستگاه کاتر پلاتر دارای چندین مدل متفاوت با مشخصات گوناگون است، بنابراین دست شما برای خرید محصول مناسب باز است.

سازگاری با مواد
اگر دستگاه کاترپلاتر را برای برش نوع خاصی از مواد خریداری می‌کنید، حتماً قبل از خرید متریال مورد نظر خود را با دستگاه برش بزنید. ممکن است دستگاه نتواند متریال خاصی را برش بزند، آنگاه شما هزینه بی‌موردی پرداخت کرده‌اید.

قیمت دستگاه کاتر پلاتر چقدر است؟
قیمت کاتر پلاتر براساس عوامل مختلفی متغیر است. برای مثال، قیمت محصولات یک برند آمریکایی مانند سوما بیشتر از برندهای چینی است اما بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهند. از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کاتر پلاتر می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

برند دستگاه
کشور سازنده
میزان عرضه و تقاضا
نرخ دلار
مشخصات دستگاه
نوع دستگاه (تجاری یا خانگی)
قیمت دستگاه کاتر پلاتر را باید از فروشگاه مورد نظر خود استعلام بگیرید؛ اما توجه داشته باشید که این دستگاه به دلیل کارکرد مدام باید دارای بهترین قطعات و کیفیت باشد تا موضوع تعمیر و نگهداری کاهش پیدا کند. پس سعی کنید ابتدا نیازهای خود را بشناسید و سپس با کسب اطلاعات کافی، بهترین دستگاه کاتر پلاتر را خریداری کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود