خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

خاتون | جیران | قبله عالم - سریال تاریخی ایرانی سال 1400

gfxdownload.ir
903
0

طی این سال ها سریال های خانگی با حمایت مخاطبان زیادی روبرو شده است و از این میان ژانر تاریخی طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سه سریال تاریخی که بزودی وارد شبکه نمایش خانگی میشوند بپردازیم، با ما همراه باشید.

سریال خاتون


سریال خاتون

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان در نقش نویسنده و کارگردان است، پس از انتشار سریال های تاریخی پرمخاطبی مانند شهرزاد، این بار خاتون وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

تینا پاکروان همسر علی اسدزاده تهیه کننده این پروژه کار خود را از بخش تولید در سینمای ایران آغاز کرد و پیش از نشستن بر روی صندلی کارگردانی عمده شهرت خود را مدیون توانایی‌اش در بحث مدیریت پروژه‌ها بود. تا جایی که در سال‌های پایانی دهه هشتاد نام او به‌عنوان مجری طرح و مدیر تولید در آثار متفاوتی چون دنباله‌های اخراجی‌ها، وقتی همه خوابیم و جرم دیده می‌شد. پاکروان با ورود به عرصه فیلم‌سازی، طی یک دهه خانوم، نیمه شب اتفاق افتاد و لس‌آنجلس تهران را به کارنامه‌اش اضافه کرد که با وجود تفاوت لحن، ژانر و قصه فیلم‌ها نکته مشترک تمام آن‌ها حضور بازیگران مشهور در نقش‌های غیرمنتظره و روایت‌های مبتنی بر زنانگی شخصیت‌های اصلی بود. از این رو، در مورد سریال خاتون به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه سینمایی او تا به امروز، کنجکاوی زیادی وجود دارد.

خاتون داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

از بازیگران و ستارگان سریال خاتون میتوان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، بابک حمیدیان، مهران غفوریان، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، شاهرخ فروتنیان، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی اشاره کرد.


سریال قبله عالم


سریال قبله عالم

قبله عالم، سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی تاریخی به کارگردانی حامد محمدی محصول سال 1400 ایران میباشد. این سریال درباره زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. قسمت اول این سریال در روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد.

در سریال قبله عالم آمده است که مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود. پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس باز جلوه دهند.

از بازیگرهای سریال میتوان به حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی، سوگل خلیق، سام درخشانی و... اشاره کرد. میتوانید جهت دانلود سریال قبله عالم از رسانه هکس دانلود اقدام نمایید.


سریال جیران



سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال ۱۴۰۰ از شبکه نمایش خانگی پخش شود. جیران دومین تجربه سریال سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه شهرزاد است. داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد. سریال جیران را میتوانید از سایت دانلود فیلم و سریال هکس دانلود دریافت کنید.

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که : زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی و... بازیگران این سریال تاریخی هستند. مریلا زارعی هم در سریال جیران حضور دارد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود