خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

۴ ابزار ساخت معرفی کسب و کار با پروژه های پریمیر و افترافکت،قالب پاورپونت،کارت ویزیت

gfxdownload.ir
3,640
0
آشنایی با برنامه پریمیر و پروژه‌های آن

ابزار ساخت معرفی کسب و کار با پروژه های پریمیر و افترافکت،قالب پاورپونت،کارت ویزیت


هر کسب و کاری برای آنکه به دیگران شناخته شود، نیاز به یک معرفی حرفه‌ای دارد؛ برای داشتن یک معارفه عالی درباره کسب و کارتان باید سراغ عالی‌ترین ابزارها بروید. 4 تا از ابزارهای معرفی کسب و کار که در این مقاله سعی داریم به شما معرفی کنیم عبارتند از برنامه پریمیر، برنامه افترافکت، قالب پاورپوینت و کارت ویزیت لایه باز.

آشنایی با برنامه پریمیر و پروژه‌های آن:


برنامه پریمیر یک برنامه ادیت ویدئو است که با استفاده از آن شما می‌توانید از ویدئوهایی خام و بدون افکت و تدوین، ویدئویی جذاب و باکیفیت بسازید. استفاده از این برنامه برای همه افراد اعم از حرفه‌ای و مبتدی کاملا راحت است و افراد مبتدی می‌توانند با کمک این نرم افزار تمامی ادیت‌های لازم روی یک فیلم خام را انجام دهند و فیلمی در حد فیلم سینمایی بسازند.

انواع پروژه پریمیر:


برنامه پریمیر، از آنجایی که برای همه افراد قابل استفاده است و از این نظر بسیار کاربردی به حساب می‌آید، یک ویژگی دیگر نیز دارد و آن هم داشتن پروژه‌های آماده است که البته تنوع بالایی هم دارد. از انواع پروژه‌های پریمیر می‌توان به پروژه پریمیر اسلایدشو، پروژه پریمیر عروسی، پروژه پریمیر تیزر تبلیغاتی و پروژه پریمیر لوگو اشاره کرد.
برای استفاده پروژه پریمیر می‌توانید به بخش پروژه آماده پریمیر سایت مراجعه کنید و پروژه مورد نظر خودتان را دانلود کرده و استفاده کنید.

آشنایی با برنامه افترافکت و پروژه‌های آن:


برنامه افترافکت، مانند برنامه پریمیر، برای ادیت انواع ویدئو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید ویدئوهای خام و ادیت نشده را به بهترین نحو تدوین کرد و به صورت یک ویدئوی حرفه‌ای درآورد. برنامه افترافکت یکی از برنامه‌های همه جانبه ادیت و ساخت فیلم است که با استفاده از آن شما می‌توانید تمامی کارهایی که نیاز است برای ادیت یک فیلم انجام شود را انجام دهید.

انواع پروژه افترافکت:


برنامه افترافکت، دارای پروژه‌های زیادی است که هر کدام برای کسب و کار خاص طراحی شده‌اند و شما با توجه به کاری که می‌خواهید انجام دهید می‌توانید پروژه افترافکت مورد نیاز خودتان را دانلود و استفاده کنید.
پروژه‌های آماده افترافکت و ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از: ادیت فیلم‌های واقعیت مجازی، ادیتور آهنگسازی واقعیت مجازی، ساخت محیط واقعیت مجازی، ویرایشگر کیبورد ویژوال، پروژه افترافکت اسلایدشو، پروژه افترافکت لوگو و پروژه افترافکت تیزر تبلیغاتی.

آشنایی با قالب پاورپوینت و انواع آن

آشنایی با قالب پاورپوینت و انواع آن:


برنامه پاورپوینت از سری برنامه‌هایی است که در موضوعات و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت این را دارد که هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد؛ البته اینکه شما چطور با این برنامه کار کنید و موضوع کارتان چه باشد نیز در کیفیت خروجی پاورپوینت شما تاثیر می‌گذارد. اگر شما به صورت حرفه‌ای با برنامه پاورپوینت کار کرده‌اید و به راحتی می‌توانید قالب پاورپوینت مورد نظر خودتان را طراحی‌ کنید که وقت می‌گذارید و این کار را طبق سلیقه خودتان انجام می‌دهید؛ اگر هم که حرفه‌ای نیستید و نمی‌توانید قالب پاورپوینت طراحی کنید، بنابراین باید چاره‌ای بیاندیشید.
حالا ما در اینجا نکته‌ای را به شما گوشزد می‌کنیم: شما هر چقدر هم که حرفه‌ای باشید باز هم برای طراحی یک قالب شخصی باید زمان زیادی صرف کنید و عملا وقت خودتان را هدر خواهید داد؛ پس چه حرفه‌ای باشید و چه نباشید بهتر است برای صرفه‌جویی در وقت خودتان و بالا بردن سرعت کار از قالب پاورپوینت که به صورت آماده وجود دارد استفاده کنید.

انواع قالب پاورپوینت:


همان‌طور که تا اینجا کار گفتیم، طراحی قالب پاورپوینت و دیزاین آن بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل بهتر است قالبی که انتخاب می‌کنید هم دیزاین زیبا و هم تناسب با موضوع مد نظرتان داشته باشد. قالب‌های پاورپوینت بسیار متنوع هستند و برای همه اهداف آموزشی، تبلیغاتی و حتی شخصی طراحی شده‌اند؛ پس مطمئن باشید برای موضوع مورد نظرتان حتما می‌توانید قالب پاورپوینت مناسب پیدا کنید.

ابزاری به نام کارت ویزیت لایه باز و انواع آن

ابزاری به نام کارت ویزیت لایه باز و انواع آن:


شاید برایتان عجیب باشد که کارت ویزیت لایه باز را ابزار معرفی کردیم ولی اصلا جای تعجب نیست؛ هر برنامه یا وسیله‌ای که با استفاده از آن شما بتوانید کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید به نوعی ابزار به حساب می‌آید. کارت ویزیت لایه‌ باز، کارت ویزیتی است که داخل برنامه فتوشاپ طراحی شده و تمامی لایه‌های آن از جمله متن، عکس، لوگو، رنگ و هر المان دیگر داخل آن قابل تغییر و شخصی سازی است. این نوع کارت ویزیت‌ها برای شرکت‌های چاپ کارت ویزیت مناسب هستند؛ چراکه در این گونه شرکت‌ها وقت برای طراحی از 0 تا 100 یک کارت ویزیت برای یک مشتری نیست. این شرکت‌ها کارت ویزیت لایه بازی که بیشترین شباهت را به سلیقه مشتری و نوع کسب و کار او دارند را دانلود کرده و با دادن تغییرات مد نظر مشتری، کارت ویزیت مخصوص مشتری‌شان را می‌سازند؛ به این ترتیب هم وقت کمتری صرف کرده‌اند، هم کار را سریع‌تر تمام کرده‌اند و هم رضایت مشتری را کسب کرده‌اند.
کارت ویزیت لایه باز تنوع زیادی دارد و شما باید نوعی از آن را دانلود کنید که نزدیکترین شباهت را به درخواست مشتری‌تان دارد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود